woensdag, september 16, 2009

Herfst , waanzinnig zalig herfst

Ik ben zo blij , alles in mij is vrolijk , ik GENIET
Dit jaargetijde, vol van overvloed, laat mij springen dansen juichen .
In mij is ook overvloed , overvloed aan ideeen , doen , ik doe en creeer , ik BEN
en ik voel me zo top , zo heerlijk TOP.
Ben veel met wol bezig en dat is heerlijk , het voelt zo lekker ;-) Heller helpt graag .
Ik maak op dit moment veel mooie vestjes , er staan erg veel marktjes op stapel en dan zijn die wollen kunstwerkjes misschien wel iets voor JOU ;-)

Afgelopen weekend weer helemaal opgeladen op Ruigoord , het was er "open atelier" bij alle kunstenaars daar , prachtige schilderijen gzien , veel mooie mensen gesproken en zo heerlijk genoten.
Maandag weer zo heerlijk buiten geweest, op pad met de camera , prachtig weer was het, de herfst is echt helemaal mijn ding .

De geuren , de kleuren, het licht . mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

1 opmerking:

Anoniem zei

ja, voor mij ook een heerlijke tijd; zo bijzonder, dat licht, die geuren, die energie, dat gevoel van 'oogst'; volgende week, de 21e vieren we de herfstevening. Jullie ook? (of noemen jullie dat anders?)