donderdag, september 10, 2009

fijne dingen dag



Vandaag is het fijne dingen dag.
Zo dadelijk op bezoek bij een lief iemand, breitje mee, dan schiet dat ook weer op.
En wie weet mijn klankschaal, dan kan ik haar lekker verwennen, daar aarzel ik nog wat in.
Vanmiddag lekker met de kinders crea-en en vanavond heerlijk aumen met een groep fijne vrouwen.
Ik heb er zin in, ergens ook nog appels plukken in het park , dan eten we vanavond appelmoes .
De zon schijnt heerlijk , dat maakt de dag nog mooier , vooral omdat het licht als zo mooi aan het veranderen is.
Dat vind ik zo mooi aan de seizoenswisselingen , het licht wordt dan langzaam steeds anders, de kleuren ook, prachtig .



Zondag wil ik gaan wandelen in het bos , als het kan lekker vroeg , op zoek naar paddestoelen terwijl de zon nog maar net opkomt. Prachtig is het dan, nu maar duimen dat het lukt.

1 opmerking:

Anoniem zei

hmmm ja, wat een zaligheid buiten he, met dat licht en die geuren.... wij gaan elke avond even naar het bos en kunnen de eetbare paddestoelen wel de grond uit kijken....al wat we vinden zijn de aardappelboleten en die zijn niet goed eetbaar.

Klankschaal: gewoon doen als je dat voelt.

Ik zoek ook nog steeds naar een goede, maar heb de klik nog niet gevonden. Waar heb je de jouwe vandaan als ik vragen mag?