woensdag, september 02, 2009

wat een dag , wat veel ;-)

wat een dag .............. toen ik verleden week een reeks aan afspraken maakte op woensdag had ik er even niet bij stil gestaan dat het woensdags 2 september was , de 10 jarige verjaardag van mijn ( onze ) trouwdag .
Ton had fijn vrij en ik hipte van hot naar her ;((
Leuke dingen hoor , maar wel dingen terwijl het idee was , samen met Hubbie iets doen, daarom vanmiddag/vanavond maar een grote fik in de tuin gestookt en heerlijk gekaasfondued , zo had het nog een beetje iets feestelijks ;)
Vanmorgen had ik wel een heel fijne ochtend , we gingen naar Ursem met Noa haar klas voor natuuronderwijs en het plukken van vlierbessen en gaan morgen ochtend met de klas jam maken , helemaal leuk . Vanmiddag met Merel naar logopedie en meteen boodschappen voor de fondue gehaald , het viel erg in de smaak , zaterdag nog eens , ik heb nog een boel materiaal over zeg maar.
Morgen de hele dag dingen en 'savond een ouderavond ;(
En er ligt nog heel veel "todo"

;-) wanneer zullen we dat nou eens doen ............

Nu roept het bed en ik ga luisteren ;-) , de koorts is zo goed als weg en dat wil ik zo houden

3 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Gefeliciteerd!!

Elly2

Teunie Luijk zei

Van harte gefeliciteerd! En ja, kaasfondue is heerlijk, maar wel machtig. Nou ja, heb je twee keer lol!

Jikkes zei

Gefeliciteerd en nog heel veel fijne jaren samen!

Liefs,
Maureen