woensdag, september 30, 2009

zo lekker allemaal

Wat een heerlijke tijd is dat toch , de markten van de afgelopen periode waren zo gezellig en zo lekker .
Het naaien en breien vlot zo mooi , helingen geven gaat bijna als vanzelf , mediteren is lekker , binnen zijn is fijn.
Heller is al een paar daagjes ziek en dat houdt me bij huis , best lekker , allemaal dingen doen die alsmaar blijven liggen , de tuin netjes maken , de popeonen onder dak brengen , de auto ruimen ,met de hond uitwaaien in het park.
Eigenlijk is Rens ook niet zo lekker en hield ik hem ook graag wat thuis , maar hij kan iet zegt ie , heeft een film te maken , het draaiboek is nog niet helemaal af en als er gedraaid is is ie nodig om ook te monteren etc
Ik heb hem maar vol lekkere sinaasappels en ander fruitjes gestopt.
Zelf ben ik wel moe , maar dat hoort bij de komst van het najaar , voor mij , ik heb ook erg veel gewerkt de laatste tijd en dan is een beetje rust deze week heerlijk.
Ik brei veel met Heller op schoot , lekker hangend voor een leuk filmpje oid
Merel is over 3 weken jarig en wilde graag eea aan gebreide dingen , komt voor elkaar ;-)
Daarna volgen alle verjaardagen weer rap , Merel zet altijd een slinger aan heerlijke feestjes in ;-)
13 wordt ze al , de 24e van de 10e , groot meisje ;-) 2e jaar middelbare school alweer.

Zelf ga ik dit jaar misschien eens wat meer mensen uit nodigen dan normaal , daar heb ik zomaar eens zin , een wat uitgebreider feestje , ik ben dit jaar op zondag jarig , gezellig ;)

Het werken in huis zet eindelijk zoden aan de dijk , Rens zijn nieuwe kamer is bijna af , nou de kamer is niet nieuw, maar de spullen en dat is bijna klaar nu , na een paar avonden buffelen van DH.
De woonkamer begint ook weer Ok te voelen , na de grote meubelschuif had ik eerst de balen , niets leek nog een fijne plek , de bank stond opeens stom zoiets , maar het went nu , de overtollige dozen verdwijnen langzaam naar een plek waar ze horen .
Ik ben een fijn kleed voor op de grond aan het weven, beetje bij beetje lijkt dat ook af te komen , lekker .
De komende maand nog veel markten ;) ook heerlijk, ik zal binnenkort een lijstje plakken waar je me vinden kan ;-)

Geen opmerkingen: