zaterdag, september 05, 2009

fijne dag

Het was vandaag een fijne dag , mooi bij oma geweest ;) wel nog steeds ziek merkte ik , weer koorts ;(( en ook worries , tis even puzzelen hoe we Merel naar school krijgen tot de 18e , maar dat komt vast goed .

De kinderen hadden het ook heerlijk bij oma , Heller was wel beter , maar toch wel wat hangerig nog , hij vermaakte zich echter prima met nichtje en neefje .
Merel had leuk gescoord op de rommelmarkt ;-) voor een paar centen eea aan leuke hebbedingetjes . Ben blij voor haar , ik kan er soms wel over in zitten dat wij op materieel gebied de kinderen veel minder te bieden hebben dan veel anderen, en zo een dag als vandaag maakt dat weer een beetje goed .

Ik ga mijn zinnen zo dadelijk verzetten door nog wat te naaien voor de kunstmanifestatie , als het lukt , ben blij dat ik maandag de fysio weer zien , die is vast wel even met me bezig.
Op naar morgen het wordt mooi weer naar het schijnt, dus gaan we fijn buiten zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

... maar moet je kijken wat je ze wél biedt: veel liefde en aandacht. Cliche cliche, maar dat is pas duurzaam!

Guusje zei

Zo is het, Elly!!!