dinsdag, september 08, 2009

verlanglijstje

zo maar wat wensjes , hier gelezen door meerdere mensjes, dus wie weet , komt er wel wat van zo

materiele wensjes:
Voor Rens een andere vouwfiets , die hij nu heeft is op
Voor Rens een bedbank , liefst Hemnes van ikea , dan kunnen zijn kleren meteen eronder opgeborgen worden ;)
Voor Merel een stations fiets
Voor Rens en Merel een sponsor voor hun treinkaart.
Voor de woonkamer , een tweezitsbankje of twee fatbaoys oid , dan kan er 1 driezits bank de kamer uit ( ut staat hier veul te vol ;-) en de schuifmogelijkheden zijn met 2 3 zits banken erg beperkt)
een hometrainer, kan ik in de tuin fietsen en hoef ik minder naar de fysio
een weckketel .........
Boeken van Christine beerlandt

niet materiele wensjes

energie om de wanorde in huis te lijf te gaan
balans , in mij en in het gezin
balans in mijn financien
meer tijd ;-) om crea bezig te zijn, een atelier cadeau zou ook fijn zijn ;-) ;0)

1 opmerking:

**** zei

lieve vrouw,
materieele wensen kan ik je niet mee helpen, maar energie kan ik je wel sturen. zal regelmatig aan je denken en succes met het realiseren van de andere wensen, komt vast goed!
Carla