vrijdag, januari 01, 2010

2010

2010 Daar gaan we dan ..........
De eerste 10 uren zijn al ruim voorbij.
En daarvan heb ik er ongeveer 9 geslapen ;-)
Minder hoesten vannacht dus dat gaat vooruit.
Vanmorgen werd ik wakker van de zon , heerlijk toch , buiten is het knisperkoud , strak blauwe lucht, en een zonnetje ;-)
Wandelen is puur genieten nu
De kinderen zijn al buiten , de hond is uitgelaten en weer een beetje beter .
En wij maken de balans op voor het komende jaar .
Wat gaan we doen, wat zijn onze wensen, wat willen komend jaar toch heel graag anders dan afgelopen jaar , wat was zo mooi dat we voortgaan hiermee.

Voor mijzelf geldt toch wel, dat ik laat komen wat er komt, luisteren naar mijn intuïtie , dat bevalt al jaren goed ;)

Ik heb er zin, dit jaar.
Veel idee├źn, veel wat al geboren is, in ontwikkeling al , wat het komend jaar vastere vorm gaat krijgen .

Jaaa ik heb er zin in !!

3 opmerkingen:

Miriam zei

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2010!

Groetjes
Miriam

Jane zei

Ik wens je een super gezond en warm 2010 toe met veel vallende sterren.

Assayya zei

voor jou een heel inspirerend 2010!!!:))