woensdag, januari 06, 2010

Ok dan



;( ik ben echt ziek , allerlei ontstekingsbeesten hebben zich in mijn luchtwegen genesteld ,WEG ERMEE , is mijn mantra van vandaag .
Ook zitten er ontstekingsbeesten in mijn schouder en is 1 van mijn armen minder bruikbaar , hij kan niet omhoog ;((
Ik heb mij zelf in wol gewikkeld en neem colloidaal zilver, tea tree oil tegen de benauwderigheid en we hopen maar dat het snel overgaat .
Intussen hang ik veelvuldig bank en zie reuze-veel films ;-), knuffel erg veel met Heller en klets met Nina , ook ziek , tussen de hoestbuien door .
Morgen zien we weer een dokter , eens zien wat die er van vindt.
Geef me zelf maar wat behandelingen , wei weet gaat de pijn daar wat van weg , ;((
Sip word ik hiervan .........

5 opmerkingen:

Annelies zei

he meid, wat een narigheid :-(
Beterschap!

Marielle zei

Beterschap

Anoniem zei

jakkes, rot dat het niet over wil... uitzieken is soms het enige dat helpt; jammer genoeg duurt dat soms langer dan je wilt...

Keet zei

beterschp Elly!

Anne zei

ik geef je voor de benauwdheid de energie van de aquamarijn erbij:))