maandag, januari 04, 2010

de 4e 2010 dag ;)

De vakantie is op , om 6.00 vanmorgen rinkelden er weer wekkers.
Merel was vlot uit bed , Rens volgde snel.
Heller deed mee, leek , om vervolgens in mijn bed weer in diepe slaap te vallen.
Zijn lijfje was warm en hij hoestte de hele nacht , even aankijken.
Nina kwam al uit bed om nog eens over te geven ;(( ( heeeee dat had ik ook verleden week ).
Noa ligt op de bank onder een dekentje , was gisteren al niet echt OK en nu is het gewoon mis.
Heller slaapt nog steeds ( al vanaf gisterenavond 7.15 , met een kleine pauze dus om 6.00 )
Nina is na haar buikpijn overgeef gedoe ook weer verder gaan slapen en nog steeds in dromenland
Goh , zouden ze winterslaap gaan houden die kindjes van mij.
Nog geen school dus voor dit drietal, morgen nog maar eens proberen, als het overgeven en rillen verder uit blijft .

Tussen de knuffels en dekentjes en poets-dingen door, werk ik, dat gaat nl wel gewoon door ;-)
Ik voel me zelf gelukkig veel beter, nog wel snotterig en hoesterig , maar niet meer zo benauwd.

2 opmerkingen:

Anne zei

voor de allerkleinsten is de decembermaand met alle drukte vaak een forse aanslag op hun weerbaarheid.
laat ze maar lekker even uitzieken.
de kou van januari zal nog wel even duren:))

Anoniem zei

beterschap met iedereen en kalm an!