dinsdag, januari 26, 2010

een klein beetje

Een klein beetje rechtop lukt nu, een klein beetje.
Heel ziek was ik, ben ik.
Zo ziek dat ik een paar dagen werkelijk in bed heb gelegen en dat is uniek.
Meestal ziek ik op de bank, nu was het toch vooral bed .
Rechtop lukt nauwelijks.
En Heller heeft vlekjes , veel en rood .
Geen pokken , maar wat dan wel , dat weten we niet.
Dat van mij heet griep en een infectie van de luchtwegen.
Drie dagen lang had ik rare koortsdromen, zweette ik me naar en kwam dat naar door alle overige gaten eruit.
Gisteren kon ik al weer 3 zinnen tikken en vandaag alweer een boel meer. Vandaag lukt zelf breien weer ;-).
Heller kan weer alles, enkel is ie nog vol vlekjes en heeft ie koorts , maar daar merk je zo niks van.

Nog twee nachtjes en dan is Nina jarig , HEEEEEEEEEEEEEEEELLLLPPP ik heb nog geen cadeau , nog geen bloemen besteld voor Xaar . Eens kijken of dat online lukt .

2 opmerkingen:

Mies zei

Elly toch, ik vind het zo rot voor dat jullie steeds zo enorm in de lappenmand zitten...
Bloemen bestellen is inderdaad mogelijk via het net, en voor Nina weet ik natuurlijk niet wat je wil, maar als ik iets voor je kan betekenen de komende tijd hoor ik het graag.Dikke knuf!

bohemienmama zei

hopelijk elke minuut een beetje beter!
veel beterschap!
xje