zondag, januari 31, 2010

zou het werken ;-)

Gisteren was ik het helemaal beu , al dat bed en bak hangen.
Tegen mijn normale doen in heb ik een brufen genomen en ben ik met Merel naar de stad gefietst. Heller wilde mee , maar die blijft maar koortsig dus dat ging niet door , dus liep ik lekker samen met mijn oudste meisje door de stad , lekker.

Wat wiebelig was ik, zo voor het eerst weer wat buiten.
Het was heerlijk. Een uurtje , toen voelde ik dat ik echt weer naar huis moets .

Thuis nog lekker gebreid en gelezen ;-), met heller tegen me aan hangend, zijn oren doen zo een pijn ;((
Ton heeft ze aangesloten bij de griep-boeg hier en dat is uitzonderlijk , hij is zo goed als nooit ziek , maar nu kon ie het toch niet langer negeren ;0).
Heb nu dus twee zieke mannetjes in bed , ze kijken samen Nemo, voel mezelf OK , nog wat oorpijn , maar veel minder. Ik ga zo eens aan de slag.

Geen opmerkingen: