vrijdag, januari 08, 2010

Jaaaaaaaaaa ;-)

Jawel het gaat veel beter met ons , de ziektes houden zich kalm , koorts is nihil vandaag , Nina zelfs weer béter.
Ik weer OK genoeg om eea te doen , lekker.
Heb een reuze goede hoestdrank NIN JIOM PEI PA KOA heet het , gehad . Het werkt !!
Vanmiddag met heel veel kinderen ( we hadden er wat extra en rens en Merel wilden ook mee ) naar de Noppes , Heller had echt warme schoenen nodig en de bodem van de knip was al weer een dag of wat erg zichtbaar ( ooo wat kost die Nuon veel )
Noppes heeft soms aardige dingen, vandaag hadden ze HEEL aardige dingen, nl een paar heerlijke warme UGGS, van die echte en volgens mij ongedragen .
Hij had al eerder UGGS gehad van iemand voor zijn verjaardag , maar die passen al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer en echte UGGS passen ook al niet in mijn budget , maar dat waren ooit wel zijn lievelings laarzen.
Ik en Heller waren dus reuze blij met zijn "schoenen met wol" zoals hij ze noemt , veel beter dan regenlaarzen met dit weer ;-) ( nu ik nog , maar 42 aub ;0) )

Ook weer twee paar fingerless mittens af en mij extra warme sokken , het gaat goed met het breiwerk ;) ( voordeel van ziek en hangerig zijn )
2012 is een aardige film , Avatar saai, The Code leuk ( vooral antonio banderas ) ;0)

Geen opmerkingen: