woensdag, april 12, 2006

gesprek op het schoolplein ;-))

Vandaag zoiets mafs meegemaakt ;))

Zegt A tegen mij : jij hebt geen vast baan he

Zeg ik : nee ik werk niet in loondienst

Zegt A: wat doe je dan zo overdag

Zeg ik : nou ik zorg voor de kids , loop met de hond , bezoek zo af en toe de fysio , volg af en toe eens een cursus, geef af en toe eens een cursus , naai elke dag wel een kledingstuk , brei en haak mutsjes petjes en ander geks tussendoor ,speel af en toe eens "uitsloofmoeder" op school ..........

Zegt A : heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk lijkt me dat , gewoon de hele dag niets doen en niets hoeven ..............

3 opmerkingen:

Annelies zei

Tssss..........
Ik zit hier te lachen achter mijn pc...

Irene zei

Whoehahahahahahahaha!!
Je was vast met stomheid geslagen!
Ik zou mevrouw A eens voorstellen een dagje niets te komen doen bij jou!!!
*proest*

Unknown zei

Ik denk dan altijd bij mijzelf; Jaaaaaaaaaaa, heerlijk hè? Dat ik doe wat ik leuk vind, en jij blijkbaar niet...! En 't levert ook nog wat op.

Wat een tutmens zeg.

groet. Britt