vrijdag, april 07, 2006

lente blues

Lente blues , dat zal het zijn , ik ben zo melancholiek deze week , denk steeds maar aan mensen van weleer , vooral aan Gre , die verleden jaar net wist dat ze kanker had , moedig besloot dat ze knokken wilde ......Gre is dood , in augustus van dat zelfde jaar al, ging ze weer , terug naar waar ze ooit vandaan kwam . Ik mis haar , heel erg.
Ik was zopas met "haar " bezig , zocht wat spulen uit die uit haar atelier kwamen , het verdriet kwam fel , kwam heftig .......
Ik kan jaren huilen om die mensen die weg gingen , die ik mis , oma , opa , Gre en vooral ook Xaar. Deze week is zo'n week van verdriet , van tranen , van gemis .
Gelukkig zijn er steeds mooie momenten met de kids , mooie momenten van nu ;-) , anders zou ik haast nog denken dat er een depressie boven mijn hoofd hing ;-)
Lente blues , dat is het vast ;-))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Elly, geniet van die moooie momenten!! ik hoop voor je dat je de lenteblues snel kan inruilen voor lentekriebels, vrolijke, gezellige kriebels......

groetjes @nica

Chocoladevla zei

En toch, en toch... je blogt dat er gelukkig ook mooie momenten zijn maar eigenlijk vind ik het verdriet, het rauwe ervan ook een mooi moment. Het pure aan gevoel wat je nog steeds "schenkt" aan de mensen en kinderen die niet meer bij ons zijn, die kracht van de gedachte is een compliment aan hen die ergens anders zijn.

lg Vla (er ook even stil van)