maandag, april 10, 2006

Kids on stage























Geweldig !!!!!
Dit weekend stonden mijn kinderen met een heleboel andere kinderen op het podium ;-)
In een produktie van kids on stage stalen zijn de show , Bizzy Bobo heette de produktie met mijn geweldige dochter in de hoofdrol als Dolly . Wat was zo goeeeeeeeeeeeeeeeeed en mooi , ik ben zooooooooo trots.
Rens had een rol die perfekt bij hem pastte , hij was piraat ;-) , prachtig hartveroverebd was ie , wat zingt ie toch geweldig , tot tranen roerend, mijn kanjer . Hij was verrassend , verfrissend ook , mijn muziekpiraat.
Camera's waren niet gewenst , dat geflits stoort natuurlijk ook maar, tzt kan er een dvd van het geheel worden gekocht en de foto's zijn binnenkort te zien op de website van de organisatie .
www.kidsonstage.nl

oooo ik ben zo blij met mijn kids en word nog blijer nog trotser als ik ze dan zie schitteren ;-))

Het stuk was leuk !!! de weg er heen niet altijd de mijne , de manier waarop ook niet , maar het stond als een huis !!!!

Ik hoop tzt wat foto's te kunnen plaatsen ;-))

Dat is dus gelukt ;-))

Geen opmerkingen: