donderdag, april 06, 2006

lente zon

Heerlijk die lente zon op mijn bol , heerlijk ook die wind , die waait alle muizenissen weg , fijn !!!
Ik pieker en peins weer teveel, doe ( voelend aan lijf en leden ) weer teveel en huil veel ..........
En daar maakt dat zonnetje toch wel een einde aan.........
Heller is jankerig en zeurderig , die voelt mijn stemmming haarfijn aan . Ik ga zo lekker een eindje om met de kids , even langs een jarige dochter van een vriendin.
Ik zal eens even in de kist duiken , of er nog iets aan leuke cadeautjes ligt ;-)
Ben blij dat ik die meestal wel op voorraad heb ;-0)

1 opmerking:

Chocoladevla zei

Sinds kort heb ik ook weer wat kadootjes op voorraad, is inderdaad ideaal voor mindere momenten....

Laat ik al mijn sympathie-wensen voor je maar samenvatten in de ware woorden: we denken aan je meid!

lg Vla