woensdag, april 05, 2006

hebben jullie dat nou ook ???

dat er steeds iets gebeurt waardoor je geld alweer op is voor de maand goed en wel begonnen is ..........
Op een of andere manier past het niet , dat dat zo is dat wist ik al , ergaat meer uit dan er in komt per maand en met de Kb moet het glad gestreken worden ......
Geen idee waar ik nog kan bezuinigen ;-((
Op zich draait het allemaal wel , maar als de ziektekostenverzekeraar in een keer 3 maanden premie afhoudt , dan crashenwe , zoals de meeste grotere gezinnen hebben we geen reserves helaas en dan is dus in 1 een keer alles weg en blijven de rekening liggen en is al mijn gepuzzel van de laatste maanden om de boel weer op de rit te krijgen in 1 klap weer weg........
En daar word ik gek van , die K** ziektekosten passen er niet uit , welke idioot zei er nou ook al weer dat we er op vooruit zouden gaan ...........
Ik merk er niks van en de meeste ex zf verzekerden niet ;-((

Maar goed , we gaan weer peikeren en peinzen , want de maand is net begonnen en ik kan al niet meer pinnen ;-((( en er liggen nog rekeningen ook , dat wordt weer vaak rijst met honing de komende weken

1 opmerking:

Chocoladevla zei

Ik had voor de leuk wat geld voor je willen overmaken, en dan eerst navragen of het dan in een on-opneembaar gat kwam of dat je er dan echt iets mee kon doen maar toen ik vrolijk keek bij het internetbankieren zag ik dat we ook alweer strak tegen het eindpunt aanzitten :-(. (ik had wat anders verwacht dus de klap kwam hard binnen)

Helaas, herkenning dus.

lg Vla