zaterdag, oktober 06, 2007

herfstbazaar

Vandaag was het weer zover , de herfstbazaar op de Parcival , de school van mijn middelste kindjes ;-)
Het was vroeg dag , voor een zaterdag , om half 7 ging de wekker al ;0), prachtig weer was het , heerlijk weer ook , lekker zonnnig en de temperatuur was gewoon meer dan goed te noemen .

Ik heb genoten , ik stond op de markt met mijn kraam en had er leuke lieve contacten met mensen die voorbijkwamen ;-).
Wat kleertjes , wat popjes en wat mutsjes verkocht , kortom een heerlijke dag . Heller heeft geloof ik de hele morgen gevoetbald , eindelijk genoeg jongetjes en meisjes om hem heen die daar zin in hadden.

Het was een heerlijke dag , bedankt al die mensen die die dag mogelijk maakten ,dankjewel Joke , dankjewel Nienke , dankjewel Florien voor de organisatie ,dankjewel Iris en de 6e klas voor een geweldig verzorgd restaurant, dankjewel lieve meesters en juffen en kinderen voor de prachtige sfeer , ik heb genoten.

Geen opmerkingen: