maandag, oktober 29, 2007

vanmorgen ;-)

Vanmorgen had ik zo een mooie ochtend met mijn zoon , dwz een mooi begin van de ochtend, want om 7.00 gaat hij van huis .
Ik ben zo blij en dankbaar dat dit kind mijn zoon is , hij is zooooo bijzonder .
Zijn heldere kijk op dingen verrast me steeds weer , het is fijn om samen met hem om 6.00 naar beneden te gaan , wat thee te drinken en het even over de dingen van de dag te hebben.
Verdrietig wordt ik ervan dat hij zo blij is op zijn nieuwe school , maar het zo jammeer vind dat ie weinig nieuws nog leert , ik maak me zorgen om mijn spons ;_) 1 keer lezen is meer dan genoeg dan hoeft iemand het ook niet nog eens 3 a 4 keer te vertellen ;-)
Ik herken zijn onmacht zo , ik herken zijn gelatenheid zo .
Mensen die denken dat het leuk is om HB te zijn , zien toch wat over het hoofd .....Ik ben blij dat wij samen elkaar wel verstaan, dat ik hem dat wel geven kan , begrip en (h)erkenning en samen zoeken we verder naar een manier waarop hij verder kan .
Het vuur in hem ontstoken, laait gewoon veel hoger op dan men verwachtte ;-)
Mooi mens, mooi kind van mij , we gaan hier een oplossing voor vinden .

Geen opmerkingen: