maandag, oktober 29, 2007

Veel

Zoooooo loop ik even achter op wat ik allemaal had willen bloggen ;-)
Ik heb het zomaar erg druk de laatste dagen .Veel aktiviteit in the house .
Woensdag ( 24 10 ) was merel dus jarig , een heerlijk dag voor een heerlijke meid , vol cadeau's en gezelligheid.
We hebben zo genoten , voor alle cadeautjes en kaarten DANKJEWEL , het was fijn ;-)
De taarten hadden helas niet echt een vast vorm bereikt , de kwartaart werd dientengevolge kwarktoetje , de monchou ging wel ;-)) was redelijk in vorm gebleven ,De tiramisu was prima , maar toch ook wat minder stevig als ik hem normaal heb ;-), later begreep ik pas dat het verstevigingsmiddel ( agar agar) misschien wat ouder was , dat heeft op zich niet echt een houdbaarheidsdatum , maar verliest wel flink aan kracht als het wat langer ligt ;-))
achhhhh het smaakte heerlijk ;-))
Gelukkig hadden veel mensen die ik wel verwachtte, toch iets anders te doen , nu was er in elk geval voldoende taart ;-))


Donderdag en vrijdag hard gewerkt , aan mij , door middel van meditatie en lezen veel wijzer geworden , ook nog patronen getekend , dadelijk even knippen en naaien ;)
Dat kan nl weer , na een paar weken zonder te hebben gezeten is er weer een lockmachine in the house die het doet ;) heeeeeeeeeeeeerlijk .
Ook de auto doet het weer , enkle de droger niet en dat is gewoon niet leuk met dit weer ;-(( overal hangt was en er staan er nog twee in een mand te wachten tot ze ook uitgehangen kunnen worden.

Na wat heen en weer bellen met de "leuker kunnen we het niet maken , nou ik dacht het toch van wel belastingdienst" weten we nu dat ons roeibootje met wat geld op onverklaarbare wijze ernstige vertraging heeft opgelopen , ja duhhhh dat zeiden jullie een maand terug ook al . Geen idee op dit normaal is hoor , maar in de tijd dat wij moesten betalen zorgden "ze" er wel voor dat dat iedere maand netjes op tijd op onze gelden werd in gehouden en nu we eindelijk ook eens wat horen te krijgen lijkt dat niet te lukken , bah .

Maar goed , dat komt dan ook vast nog wel voor de kerst in orde ;-)

Verder geniet ik met mijn heerlijke Heller, van de herfst , bereid ik me voor op een gesprek met de mentor van mijn oudste , naai ik mijn winterjas ;-)) ben ik zooo blij dat ik ben wie ik ben en dankbaar voor alles wat ik heb ;-)
Vrijdag vieren we Samhain ( zie volgend blog ) en ben ik met mooie dingen bezig ;-) door mijn harchakra open te zetten , gebeuren er warme dingen ;-)
dat was het even in sneltreinvaart , vast in de loop van de week meer ;)

Geen opmerkingen: