dinsdag, oktober 23, 2007

Morgen ben je jarig

ofwel een briefje aan Merel

Lieve Merel ,

Morgen is het 11 jaar geleden dat jij het licht van deze wereld voor het eerst zag .
Best wonderlijk dat dat echt al 11 jaar geleden is , het zit nog zo vers in mijn geheugen.
De bevalling was kort en heftig , jij was mooi en lief , zoooo zoet .
Ik moest vrij snel nadat jij er echt was naar de OK , papa bleef met jou achter .
Pas na een paar uur zag ik je weer , je was zooooooo "Merel" (milde sterkte betekend dat deel van je naam )

Sanne , lelie en dat ben je mooi en open , een echte bloem
Ayka , wat staat voor geboren in de morgen
Merel, milde sterkte

Namen die je passen , zo mooi .
Ik heb je vanaf het eerste moment lief , als ik je kleine oogjes zie , zo helder , zo blauw , zo wetend al. Ik herken ook .

Jij bent jij , intelligent , mooi , lief , warm , bruisend , je zingt prachtig , acteert alsof je nooit anders deed , straalt , staalt , straalt.
Blijf zoals je bent lieve Merel , geloof in jou , dat doe ik ook .
Elf jaar al straks , ik hou van jou .

Merelkind , meisje van elf
Blijf alsjeblieft , wie je bent , jezelf.
Mamala

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat !! Mooi getal , 11 :-))

Fijne dag vandaag.Ik hoop dat jullie net zon`stralend weer hebben als wij hier in Eindhoven.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Merel!
Maak er een mooie dag van!

Liefs Myrthe