zaterdag, december 01, 2007

Lieve bloglezers ;)

Het is erg druk in Villa Kula en er zijn veel zieken , het lukt me maar niet om alles te bloggen wat ik bloggen wil , naaisels en breisels liggen blij te wachten tot ik ze op de foto zet , de camera slipt dicht met allerhande leuke dingen ditjes en datjes die een blogje waard zijn , maar ik echt geen idee of dat me voor het sinterfeest gaat lukken.
Dit jaar zijn bijna alle sintacadeau's hier in huis van mijn hand , moeten er voor school en thuis en clubs enzo bergen surprises gemaakt , zijn net als verleden jaar ;-) twee van mijn kindjes jarig in de laatste weken voor het sinter feest en zijn we voor het eerst allemaal ziek in deze laatste week voor het sinterfeest , nu niet meer zo ziek als ik was , maar beter is nog een te groot woord ;-( .
Ik hoop dat ik me morgen krachtiger voel en dan zin en tijd heb om verslagjes te doen ,anders wordt het vast pas na de 5e . tot later ;-)

3 opmerkingen:

Annelies zei

Beterschap hoor!

De Tegelaars zei

Klinkt niet lekker allemaal! Hopelijk snel opgeknapt en genieten van de "sint" kado's;-))

Beterschap!

Elly2

Irene zei

Beterschap!

Liefs
Irene