vrijdag, oktober 24, 2008

24 10 Merel is jarig !!!

En dan is het zomaar al de 24e , Merel wordt 12 vandaag .
Een bijzondere dag , ben ik zomaar al 12 jaar moeder van dit mooi mensenkind.
Gisteren druk taarten gebakken , waaronder een glutenvrije chocoladetaart voor opa en schoon-zusjes ;)
Vanmorgen stond ik nog onder de douche toen opa en oma al voor de deur stonden , hihi , die zijn altijd zooo vroeg .
Gelukkig is Ton elke verjaardag hier vrij en had hij wel al kleren aan :giggle .
Snel koffie gezet en iedereen zat al lekker op zijn gemak aan een taartje toen ik weer beneden kwam .
Merel was in een opperbeste bui met haar cadeau's , van ons een bodywarmer en lush producten ( www.lush.com ) en van oma en Ton zijn zus lekker geld ;)
Rond de middag kwam mijn 1 van zusje met haar twee meiden, mijn zussen wonen allemaal op afstand en komen eigenlijk nooit naar verjaardagen, dit was dus super leuk ;)
In de middag schoof er nog een vriendin aan en zo zitten we hier nu dan met een vriend van Rens , een vriendin van Merel en een vriendin van Nina , de kids doen een spelletje en ik tik mijn blog terwijl Ton choco maakt , warme choco
Er was niet zo veel visite , zo met de herfstvakantie is dat nogal minder , veel mensen zijn weg he.
Wel is het nog steeds erg gezellig, ze wordt zo groot mijn mooie meisje, de voortgezette VS doet haar zo goed .
12 jaar is eigenlijk nog piepjong als je dan al een maand of wat op de middelbare zit en toch staat ze er , met twee benen op de grond .
Mijn heerlijk kind , ik zou haar soms zo graag beschermen tegen de pijn die leven kan doen , maar dat gaat helaas niet , ik sta achter haar en dat weet ze. Als ze valt vang ik haar op , meer kan ik niet doen .
Strakjes meer ,nu weer even feest vieren ;-)

2 opmerkingen:

Teunie Luijk zei

Welgefeliciteerd met Merels 12e verjaardag! Leuk, zo'n knus verjaardagsfeest in de vakantie!

Teunie

De Tegelaars zei

Gefeliciteerd Elly!!!

Elly2