dinsdag, oktober 28, 2008

nat

Het is nat buiten , kleddernat.
We zijn dus binnen vandaag , lekker saampjes ,Heller en ik
We gaan alleen maar naar buiten als het echt moet , met Plus wandelen , de kinderen ophalen uit school etc .
En verder zijn we binnen, lekker , met een breiwerkje en met poppen , Heller is poppen-vader vandaag .
Het is heerlijk rustig , ik geniet van de spetterende regen tegen de ramen .
Gisteren zijn we lekker weg geweest , Heller en ik . We waren lang niet bij G en J op bezoek geweest en eindelijk kwam het er toch even van.
Heller zat er zo heerlijk , helemaal vertrouwd met G terwijl ie hem toch weinig ziet, maar dat deerde niet, hij vond het heerlijk op schoot en heeft samen met hem "bitchen" getekend .
Sinds kort heb ik in huis de regel dat je wat je scheld , uit mag leggen in een opstel en voor Heller en Noa , maak er een tekening van ;).
Heller vind bitch een geweldig woord, steeds als ie dat gebruikt moet ie een bitch teken van mij , wat is dat dan , hoe ziet dat er uit , zoiets.
Dat werkt .
Het is echter ook Heller zijn favo teken onderwerp geworden voor even , lekker ventje ;). Bitchen zijn voor Heller warrige grobbebollen met veel krul en pluis .
Prachtig om te tekenen vind hij .

Vandaag prutsen we lekker wat voort .
Op naar morgen

Geen opmerkingen: