woensdag, oktober 15, 2008

AU

Au dat denk ik de laatste twee ochtenden weer , AUUUUUUUUUUUUUUU eigenlijk , ik weet het en toch is het ook steeds weer een verrassing .
Vervelende is ook dat het wel steeds langer en heftiger lijkt te zijn , die pijn aan mijn handen benen rug knieƫn enkel heupen , wat niet eigenlijk, niet onbekend het is er vaak , maar soms zoooooooooo lastig.
Ik heb me zopas maar weer lekker in wol gehuld , toch de beste remedie die ik tot op heden heb ontdekt en niet teveel willen , en dat is moeilijk want ik wil wel veel deze weken , er zijn nog winterjassen niet af , er liggen nog breiwerkjes , en de meubelschuif van afgelopen weekend is ook nog niet afgerond , wel bijna , maar juist die laatste eindjes moet ik "even"doen ;)
Zo dadelijk is eerst maar eens lekker laten masseren , dat scheelt vaak veel en dan aan de slag.

Geen opmerkingen: