maandag, oktober 20, 2008

herfstvakantie

Het is vakantie , heerlijk weer ik ik heb voor de verandering weer eens een nare luchtweginfectie en ontstoken holtes ( AU )
We laten ons niet kisten , dus ik ga dadelijk naar buiten met de kids . De zon schijnt zo mooi , de bladeren waaien zo heerlijk in het rond. Ik heb een bombardement met vit C van Solgar uitgevoerd op dat wat mij ziek maakt en nu maar hopen dat het werkt ......
Het went gewoon NIET , dat alsmaar ziek zijn ;(
Deze week vul ik het weekblog op het antroposofiekind forum , ik zal waarschijnlijk wel her en der eea crossposten ;), iets wat ik hier schrijf naar daar en andersom ;-)
Er staat een druk weekje voor de boeg , er komt eindelijk wat lijn in onze opruim-activteiten , eindelijk gaan we wat resultaat zien . Tis gewoon moeilijk , een huishouden en een atelier in 1 gebouwtje stoppen , maar we lijken er na jaren eindelijk een klein beetje in te slagen ;) , waarschijnlijk dat de ruimte die de laatste tijd ontstaan is in mijn hoofd , me overzicht geeft op wat ik waar zal neerzetten , blijft echter een feit dat een atelier werk en opslag ruimte en erg fijne oplossing zou zijn , want we blijven schipperen met ruimte .

Deze week alle kratten stof en voorraad uit de huiskamer is mijn streven , nu we weer binnen leven vind ik die kratten enorm irritant , ze zijn lelijk staan in de weg en belemmeren me.
Ja het is waar , ik heb steeds weer een markt ergens dus eigenlijk blijf ik er mee heen en weren , maar dat is dan zo.
Mijn streven is toch echt de huiskamer meer een lekkere leefplek te maken en wat minder een werkplek, zo ligt dat werk me ook maar steeds aan te staren ;(

Verder gaan we vooral ook genieten van de vakantie , samen knutselen , wandelen in het bos en naar het eindfeest van de Speelhoorn.
Vandaag is en extra kindje uit Nina haar klas en morgen komen er twee , woensdag 3 en dan wil ik in de middag nog op verjaardagsbezoek , vanavond wil ik graag naar wat lieve mensen als ik me goed genoeg voel .
Merel is vrijdag jarig en niet alle kadootjes zijn al af ;-).

Kortom meer dan genoeg te doen in Villakula .

Geen opmerkingen: