dinsdag, oktober 21, 2008

dinsdag 21 10 08

Gisteren was een superdag
Het was dan ook heerlijk weer .
Vandaag is het wat minder , het regent.
Ik zelf echter voel me beter ;-)
Gisterenavond echt een heerlijk avondje Quantum Touch gehad , dat geven en ontvangen is net zoiets als een batterij opladen , een echt cadeautje , ik ben zo blij dat kan doen.
Vanmorgen om 8.00 zat ik klaar voor de kindjes die zouden komen vandaag , om 8.50 belde de moeder echter op dat de kindjes niet kwamen , 1 van de kids was echt ziek en ze ging snipperen vandaag. Jammer

Er zit echter aan ieder nadeel ook een voordeel en dat is dat ik strakjes lekker met mijn meiden naar het centrum van Hoorn ga . Merel wil eea aanschaffen en de rest gaat voor de gezelligheid mee ;-).

-----------------------------------------------------------------------------------

Vanmiddag gingen we dus naar de stad , dwz dat was de bedoeling , lekker met de bakfiets er op uit. Het liep iets anders , met de bakfiets gingen we richting winkelcentrum om wat pakketten te posten het plan was vervolgens naar de stad te gaan , maar onderweg naar het winkelcentrum voelde ik een van mij chronische wonden openspringen ;((((, zo zouden we de stad niet halen en dus zijn we naar het winkelcentrum rechtsomkeert gegaan.
Terug naar huis , thuis wilde Rens wel een uurtje op met de jongste meiden bank hangen en zo ging op nieuw richting stad met Merel als enige winkelende dochter en met de auto.
Bij de reform winkel koperzalf gehaald , het enig wat werkt om de wond ontsteking vrij te houden en morgen maar een afspraak met de ( natuur) arts maken.
Toen op naar het centrum ;-) , Merel heeft kleedgeld tegenwoordig en is jarig komende vrijdag, ze wilde dolgraag nieuwe zelf uitgezochte en betaalde kleding voor komende vrijdag .
Gelukkig is ons stadje niet zo heel groot ;-), we hebben bijna alle winkels die leuke jonge meiden kleding verkopen van binnen gezien.
En onze smaken mogen dan verschillen , over 1 ding waren we het roerend eens , de nieuwe wintermode is SAAI en SUF.
Meer konden we er niet van maken , zelden zagen we zo een saaie duffe tentoonstelling van vooral ook dezelfde kleuren en modellen .
Enkel DIDI had precies wat wij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi vinden , maar die viel vanwege de toch wel erg hoge prijzen , niet te duur dat niet , het is het best waard , maar ons budget past er niet omheen ;-) .
Uiteindelijk slaagde Merel bij de Coolcat , een winkel waar je horendol word van die stereo die enkel maar stand 10 heeft , een winkel waar ik geconfronteerd word met of het feit dat ik oud word ;) of het feit dat de coolcat nog steeds smakeloze vormloze schetter tetter ellende verkoopt , niet mijn winkel dus , wel die van Merel . Redelijke prijzen en zowaar wat stukken die leuk zijn , je moet wel goed zoeken tussen die schreeuwerige jaren 80 look met afschuwelijke glamour zooi, maar dat is gelukt , Merel ging naar huis met een Paars gebreid mouwvestje , een paars shirt met lange mouwen en geruit a-lijn jurkje , een sjaal daarop en een gestreepte legging .
Rondkijken in de winkels besloten we dat ik haar garderobe verder aan ga vullen met wat rokjes en broeken e.d, uit eigen atelier , veel leuker vind Merel ;), veel meer mij he mam , als ik het zelf ontwerp en uitzoek was haar conclusie na een middag sjoppen.
Heerlijk slimme dochter heb ik ;)


Diezelfde slimme dochter was een half uurtje geleden in paniek .
Ze wilde even wat te drinken uit de koelkast pakken en toen ze de deur van de koelkast opendeed, dook die naar voren waardoor de inhoud voor een deel over haar heen viel .
De koelkast is deels ingebouwd op een verhoging en daar afgeschoven .
Reden, gissen wij het aanhoudende gedrilboor naast de deur van werklui die een leegstaand pand al enige weken uitboren , de hele dag bibber en tril ik in huis en waarschijnlijk deed de koelkast dat ook , tot ie van zijn podiumpje viel , zopas .........
Ton is nu aan het bezien of het eenvoudig weer terug te plaatsen is , of dat er meer aan de hand is , de inhoud van de koelkast die nog heel was staat nu op de tafel waaraan ik eigenlijk gepland had te werken ..............morgen maar ;-) nu is het slaapjes tijd .

Geen opmerkingen: