woensdag, oktober 29, 2008

en de zon is er weer ;-)

Blij zag ik vanmorgen dat de zon er weer was , vandaag veel dingen waar we voor naar buiten gaan en dan is een beetje zon wel fijn. Het is wel KOUD , lekker KOUD .
En bladstil , zo mooi is dat , als de takken van de bomen nauwelijks bewegen , super .
Het blijft ook lekker koud , zo met die wind vanuit het oosten , het waait dan wel niet erg ;) dat is wel waar het beetje wind wat er wel is, vandaan komt.

Vanavond heb ik een ouderavond , helemaal in Bergen en dat vind ik dan best lastig , ik ben in de avond niet op mijn best , heb dan veel pijn vaak en dan is Bergen gewoon een eind weg. We zullen zien wat het brengt , gelukkig word ik van de trein opgehaald, dat is wel fijn ;-)

Vanmiddag eerst maar eens fijn genieten met de kinderen , ik heb er zin in , woensdagen zijn fijne dagen ;)

Geen opmerkingen: