maandag, oktober 13, 2008

heerlijk weekend

Wat hebben we een heerlijk weekend achter de rug .
Het weer werkte zo mee aan dat lekkere gevoel ;), het was gewoon heerlijk warm.
( steeds herinnert het me er dan aan dat het ook zo heerlijk warm was toen we Xaar hebben begraven , 11 12 en 13 oktober waren we toen steeds op de begraafplaats en het was prachtig weer, een mooie herinnering )
Zaterdag was het bazaar op de Parcival , een geweldige dag ;) , heerlijk gepraat met mensen , tot mijn verbazing bestelden er toch wat mensen een zandbabie en enkelen ook wat kleding en dat terwijl ik dit jaar geen kraam op de markt had . Dat was zo een mooie verrassing . De breiworkshop zit ook twee dagen vol , leuk leuk leuk ;-)
De bazaar was dankzij het mooie weer een toppertje ;) , zon maakt gewoon zo blij.
In een van de klassen heb ik toch een lekker drankje geproefd, hibiscusdrank, majammmmmmm , de kinderen holden van hot naar her ;-) en hadden megaveel plezier.
Merel was mee en vond het heerlijk haar oude klasgenoten ( die er waren dan he ) weer allemaal even te zien, het deed haar verdriet dat haar lagere school harstvriendin nog immer wrokkig was , het deed haar ook pijn muffe roddels te horen ;(( , ik heb haar uitgelegd dat dit niets met haar te maken had , ik geloof dat ze het snapte , mijn wijze meidje.
Ze ging weer genieten ;).
Er waren zoveel mooie leuke mensen ik heb samen met Ton en de kids een heerlijke dag gehad.

En gisteren was het weer zo een lekker dagje , Ton is hier in huis met meubels gaan schuiven , ik ben met 3 kids naar oma gegaan . Lekker zitten en breien en kletsen en genieten van het weer .
In de middag weer naar huis en daar toch wel wat geschrokken van de zooi die zo een meubelschuif geeft ;(
Dadelijk de laatste resten daarvan eens opruimen .....

En ik ben helemaal blij met het succes wat een idee op een fora had , zo leuk ;-) pakjes maken voor anderen ik heb er zin in ;-)
Kortom een geweldig lekker weekend ,super.

2 opmerkingen:

Teunie Luijk zei

En het duurt maar, he, met dat mooie weer. Lekker al half oktober. Ik houd niet van de winter. 't Kan mij niet lang genoeg zomer blijven ;-). Wat voor idee was dat, van die pakjes? Geven is zoiets moois. Gisteren had ik de tuin een beetje opgekalefaterd. Daarbij had ik wat nieuwe pollen Japanse Anemonen uitgegraven, omdat ik er al genoeg van heb. Even in potjes gedaan en daarna uitgedeeld aan wie er maar op m'n pad kwam. Van de juf tot de fietsenmaker. Leuk om te zien hoe blij verrast iedereen is met zoiets eenvoudigs!|

Elly zei

We gaan op een forum met een groep kadootjes aan elkaar sturen , een doos vullen met pakjes voor de ander , handgemaakte dingen als het kan of dat wat je graag weg wilt geven .
Iedereen stuurt 1 iemand een doos .
Leuk he om zo nu nog in de tuin te werken , ik geniet er erg van .