woensdag, december 31, 2008

dankjewel

Dankjewel
Dankjewel allemaal, gewoon iedereen bedankt dat jullie 2008 tot zo een mooi jaar maakten .
Ik heb genoten van de warmte, de giften, de omhulling die ik heb ervaren.
Ik ben dolblij met alles wat ik leerde, de inzichten die ik verwierf.
Dankjewel voor alle aandacht , voor alle liefde.

Sterkte allemaal , voor wei het nodig heeft , voor hen die verloren:
Als je echt de ziel van de dood wilt kennen, open je hart dan voor het leven
Want leven en dood is een, zoals de rivier en de zee ook een zijn.
Ik zal mijn kaarsen ook in 2009 voor jullie branden.
Ik zag jullie tranen in 2008, in 2009 zal dat niet anders zijn.



Voor 2009 wens ik iedereen vrede in het hart en kracht om te doen wat nodig is .
Ik wens jullie creativiteit , veel energie , liefde en licht .
Ik wens jullie ook de ontdekking van het plezier en geluk dat vergeven brengt .

Nog een paar uurtjes , dan knallen we 2008 gedag en omhelzen we 2009 .
tot in 2009 ;-)

1 opmerking:

Unknown zei

De allerbeste wensen voor jullie allemaal! Maak er wat van. Tegenslagen en verdriet zijn onvermijdelijke faktoren, maar laat blijdschap en vreugde de boventoon vieren!

groet. Britt