donderdag, december 18, 2008

ridders in mijn haar

Na ons heerlijk badritueel zopas , mocht Heller mijn haren doen . Dat vind ie helemaal leuk en ik geniet van zijn friemelende handjes in mijn haren.
Ik zit lekker en lees , terwijl hij uitgebreid prutselt en nee ik lette niet echt op wat er allemaal gebeurde. en nu hangt er dus een half playmobile kasteel in mijn haar , dwz de accessoires ervan , zwaardjes en ridders en andere frut, veel was er zo weer uit te priegelen , echter twee ridders en hun wapenarsenaal zitten vast , vaster dan vast ;-)
Het ziet er vast heel mallotig uit , maar ze moeten er maar even blijven zitten , tot er iemand thuis komt die met wat geduld ook deze mannen wil bevrijden ..........

3 opmerkingen:

De Tegelaars zei

ha ha ha ha da's wel erg grappig ha ha ha, ik zie het zo voor me;0)

Elly2

Irene zei

Ik mag hopen dat de ridders inmiddels weer op vrije voeten zijn??
*LOL*

atelierlemlem zei

Grinnik...hier willen ze ook vaak met "mijn haar spelen"...waarna ik het dan weer uit de knoop moet zien te krijgen...