donderdag, december 18, 2008

Genieten




Deze week staat toch echt wel in het teken van genieten .
Dinsdag avond al genoot ik van het kerstconcert van de muziekschool waar ook twee van mijn heerlijke dames aan mee mochten doen .
Gisteren het prachtige kerstspelletje in Noa haar klas en strakjes het kerstspel van de docenten voor de kinderen en hun ouders , ik heb er reuze zin in .
Zopas echter was het ook echt genieten , samen met mijn kleine man in bad . Wat is het toch mooi de wereld door zijn ogen te ervaren, te zien wat hij ziet en te genieten van wat hij zo mooi vindt.
Ook afdrogen is een feestje, hij doet mijn rug, ik de zijne , mijn grote rug is natuurlijk veel meer werk dan zijn kleine , dus smeer ik hem daarna in met lekkere olie ;-)
Hij geniet daar zo van en ik ook ..........

Geen opmerkingen: