zondag, december 28, 2008

kerst 2008 was fijn ;-)





Heerlijk was het , kerst 2008 , de 24e hadden we een heel fijn feest bij een vriendin , de 25e gingen we naar oma , alle andere ooms tantes neefjes en nichten waren daar ook en de 26e waren we thuis .
Het was op en top gezellig , er waren wat zieke kinders , maar dat drukte de pret niet ;).
Bij oma heerlijk gegourmet, thuis lekker kip met aardappeltjes en appelmoes , en daarna lekker tot diep in de nacht met de oudste twee Catan gespeeld.
Gezellig , gisteren de fruit en broodvoorraad aangevuld terwijl DH zijn examen van dinsdag a.s. voorbereid.
Verder lekker met de kinderen gespeeld en getutterd , Noa was nog wat hangerig , maar de rest genoot van de ijzige vrieskou . Wie weet kunnen we morgen schaatsen , vanmiddag echter nog niet , we gaan strakjes naar een vuurfeest in het bos , eerst lekker wandelen, dan aanschuiven bij het vuur en verhalen luisteren en dan lekker weer naar huis , ik heb er zin in , het weer werkt helemaal mee ;-)
Prachtig stil , verstild , zonnig , mooi ...........




Kerst 2008 was ook zo goed als PC loos , ik weet niet wat dat is , ik en PC 's maar ze gaan altijd kapoerum en vaak op cruciale momenten , als ik met een deadline zit e.d , dat was ik allemaal erg zat en kocht daarom van een schenking afgelopen zomer een nieuwe PC , er vanuit gaande dat die toestanden dan tot het verleden zouden behoren.
Was het eerder in de tijd steeds iets hardware matigs wat crashte , dit keer keer stortte XP in.
Terug naar de winkel en die hadden ( raar maar waar ) deze klacht regelmatig .
Nu werk ik privé toch al helemaal niet met windows dingen , enkel mijn software voor diverse machines wil niet onder linux draaien en daar gaan we verandering in proberen te brengen.
DH is er mee bezig en wie weet kan ik ergens komende week gewoon met mijn spullen verder zonder microsoft ;-)
Dat zou fijn zijn.
Verder houdt de vraag wat de kosmische boodschap van steeds die kapotte PC 's is , best leuk om over nat te denken .....
Als ik er uit ben lees je het hier .
Voor nu , op naar het bos...................

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk om jou te vinden hier online. Leuk ook om te lezen over jouw midwinter ervaring. Heel veel plezier !!

groetjes
Monique