maandag, december 15, 2008

decemberdingen

Het was een lekker weekend ;-), een uitrust weekend waarin ik mega-veel heb gedaan ;-), lekker.
Andere dingen dan gebruikelijk, arm rechts wil niets, stop dat zeg ik verkeerd, schouder rechts wil niets.
Ook de fysio wil nu dat ie even helemaal niets doet en dat is nieuw, meestal wil die toch beweging houden , maar de ontsteking is nu zo heftig dat ie even in een mitella mag.
Dus heb ik lekker uitgezocht en geordend en geruimd, ofwel, voor me laten ruimen ;-)
En nu is de week van de vieringen, op school en thuis vast de voorbereidingen .
Gezellig, dat wel, mijn gedachten dwalen echter ook af en toe af, naar die mensen met nog rauw verdriet, ik steek mijn kaarsen voor hen aan.

Gisteren hebben Nina en Noa bergen kaarten gemaakt, allemaal voor hun klasgenootjes op school en voor buren en kennissen, zo gaaf, vooral Nina was erg ijverig , ik geloof dat ze wel 40 kaarten heeft gemaakt.
Heller knutselde heerlijk mee, dat is ook al zo een creabeestje ;), ik heb geprobeerd verder te breien aan mijn kniekousen , maar dat is toch ook erg lastig met een zeer pijnlijke schouder , die gaan niet af komen voor de kerst denk ik zo , helaas .......
Gelukkig hoef ik maar een dagdeel te "werken" deze week, verder enkel de acupuncturist, geen cliƫnten, enkel vieringen nog, heerlijk en dan vakantie.
Twee weken lekker samenzijn, zelfs DH heeft vrij, ik hoop op veel strand en veel bos , lekker wandelen, ontspannen en genieten, loslaten en samen zijn.

Geen opmerkingen: