maandag, april 20, 2009

20 april , zalige zomerzon

Het is bijna raar, zomerse dagen in april .
Ik heb dan ook goed de kolder in de bol ;-) , ben zowaar mijn hele crea voorraad aan het uitzoeken , , lekker zitten tussen stapels kratten gaat best goed , mijn maag en darmen zijn mega van streek ( na een dosis fris met aspartaam , had niet door dat dat erin zat ;(( )
Fijne daarvan is dat het als ik niks eet een dagje , het ook weer over is ;) , stomme eraan is , dat er tegenwoordig vaak aspartaam in eten dan wel drinken zit zonder dat het op de verpakking lijkt te staan ;(((
En dan ben ik dus ziek en twee van mijn kiddies ook en daar balen wij van .

Maar terug naar de zomer , ik hoop dat het aanhoud , komende twee weken hebben de kinderen nl vrij en dan is zon echt wel fijn !!!

Geen opmerkingen: