zondag, april 19, 2009

zoooo LEKKER

Ik ben zo blij met dit weer, goed voor mijn gezondheid, voor mijn humeur, voor de tuin , voor het fietsen , gewon voor alles , ontbijten en lunchen en dineren in de tuin , zo voelt het helemaal goed .
Strakjes als het herfst wordt ben ik weer blij met al die dingen binnen , maar voor nu ben ik toe aan zon en zaligheid en het lijkt erop dat dat nog wat dagen meegaat .

Het klinkt ook zo lekker , klank geven in de zon is zoooooooo anders.
Mijn handen zijn gewoon veel beter met dit weer ;-), goed genoeg om lekker wat jurkjes en tops voor de meiden te knippen , de grote stukken knipt grote zoon de kleine stukjes ik , naaien doe ik ook ;-) en Nina een deel.
De zomerstofjes stemmen vrolijk , de zon ook, we werken in een lekker relaxed huis , bijna helemaal opgeruimd ( nou ja , misschien niet bijna ,maar wel veel opgeruimder dan het gisteren was ;-)

Voor Noa heb ik ook nog een superleuke top op de pennen gezet
Hij gaat hier een beetje op lijken en dan met als basis een oud patroontje uit een ariadne , maar wel met beestje en blommen

Verder ben ik navolging van velen ook een kleurige deken aan het haken , de derde dit jaar.
Grote inspiratie bron in dezen is dit blog
Deze wordt voor de bank , die ben ik van nieuwe kussen hoezen aan het voorzien en daar staat zo een kleurrijke denken erg goed bij ;-)
In het kader van de "pimp je huis" actie hier .
Nu nog wat stoelen voor bij de tafel organiseren bij de kringlooop en die ook weer mooie rose en blauw verven en het ziet er weer heerkijk uit !!
Lange tijd baalde ik van dit huis waar we nu al 4 jaar wonen , maar wat ik maar niet naar mijn zin kreeg , wat gewoon maar geen thuis werd en dat begint nu dan toch te komen

Lekker !!

2 opmerkingen:

Irene zei

Nou!
Lekker dan!
;-D

Elly zei

Ja he ;-) ben er blij mee