donderdag, april 23, 2009

roerige dagen ;)

Zo gebeurt er niets , zo opeens wat meer , meer dan je eigenlijk fijn vindt. Gewoon teveel actie.
De al weken stukke auto is nu dan toch in reparatie ,echter dat waar ik zo op hoopte dat ie voor de 25e klaar zou zijn dat is niet ;((
Dat hadden we nog naar de jaarlijkse GG dag gekund , iets waar ik de kids eigenlijk al de hele winter mee lekker maakte ( het zal hier zijn )
Dat gaat dus niet ...... ook deze dag : mijn twee oudste kids gaan keihard onderuit met de fiets , Merel gisteren , Rens vandaag ;(( ze zijn allebei pijnlijk geblesseerd. ik heb keelpijn en een bonkend hoofd , twijfel, of ik nou "gewoon ziek" ben, of dat het hooikoorts is , dat laatste lijkt me van niet , de accu prikt me er al jaren succesvol tegen , zal het toch wel iets anders zijn.
Heller heeft het ook al dagen over keelpijn.

Waar ik ook niet blij van word, zijn wat andere tegenvallers die ook op de langere termijn minder fijn zijn,, daar moeten we iets anders voor gaan zoeken.
Maar haha daar komt ie weer , mijn dooddoener van dit jaar , gelukkig schijnt de zon.
De fysiotherapeut is heerlijk positief en zwemmen gaat super , mooie pluspunten , vanaf volgende week zwemmen we weer buiten , zie ik een klein beetje tegenop ( toch wel ;-) )

Ik geniet maar van de zon , van mijn haakwerk( ben een gave deken begonnen , hij wordt LEUK, op de koninginnemarkt maar resten katoen scoren ;)) )

Geen opmerkingen: