maandag, april 27, 2009

Geen bos

Vandaag helaas geen bos , er kwam wat tussen , ofwel er kwam iemand tussen ik kreeg erg leuk bezoek wat samen met mij en Nina ook lekker aan het naaien sloeg , dat opgeteld bij de regen hebben we het bos wat uitgesteld.
Die regen was later weer verdwenen zodat we heerlijk de tuin hebben gegeten.
Ook het ontbijtje van Rens en vriendlief staat er nog ;-)) ( spreekwoordelijk dan ) Hun plannen wijzigden wat en ze blijven nog en nachtje bij vriendje ;-) ook goed .

Wat we wel deden vandaag is: 50 jongleerzakjes maken ( naaien vullen en nog weer naaien ), een heleboel tasjes naaien , de boekenkasten nazien, veel eruit en hup allemaal naar de koninginnemarkt ( samen met Nina , wij staan niet dit jaar ;-) ik "werk" die avond al en moet ook nog her en der zingen deze week )

Merel ging met Noa en Heller kanovaren in het park hier achter , georganiseerd door netwerk Hoorn, gaaf ;-)
Nina naaide en naaide en naaide, ik naaide borduurde breide en haakte ;-) en we hebben de vloer gewassen zoals Heller dat noemt, gewoon dweilen, alleen nu eens overdag en niet 's avonds, daddy's working late tonight en dus dweilt Merel ;) en dat doet ze goed .

En nu is het avond en kijk ik National Treasure ( best een leuke film ;-) ) , slapen Heller en Noa en liggen Nina en Merel samen boven een DVDTje te kijken , is Rens bij ene vriend en DH aan het werk .
Ik brei braaf niet ;)), voel nl wat branden in mijn schouder, dus laat ik mijn arm fijn rusten op een kussen hihi.
En dan naaien we morgen verder .

Geen opmerkingen: