dinsdag, april 28, 2009

dag van veel en leuk

Vandaag is het een dag van veel ( leuk veel ) , veel pakjes , veel Koninginnedag spullen klaarzetten , veel kindjes hier in huis en veel brood bakken voor de rest van de week .
Het is ook een dag van voelen , voelen op eea wat me nog niet helder is ;)
Soms gebeuren er dingen die een verwarrend gevoel geven wat wat in conflict lijkt te zijn met wat je eerder aan gevoel had over een situatie/persoon/gebeuren .
Dat heb ik nu ook en dat is niet ontspannen , ik ben dus op zoek naar balans in dat gevoel, wil het helder en het wordt steeds helderder ;-) , leuk is dat , gewoon voelen en verder voelen, ademen en nog weer voelen .
Mooie oefening ook.

Vanmiddag terwijl de kindjes zich bezig hielden met stof, wol, (olijf)zeep en water heb ik eea aan workshops voorbereid ( oa een workshop meditatief breien ;-) ).
Ik zal de lijst eerdaags bloggen ;-) , er zitten een heleboel leuke bij , ik heb zin om ze te geven.

Geen opmerkingen: