zaterdag, april 25, 2009

Heerlijk tuinieren



Zo staat onze Agrimonia er ook ongeveer bij


Vanmorgen heb ik zo heerlijk getuinierd, ik werd er blijer dan blij van .
Het weer was super .
Door het warme weer van de afgelopen tijd stonden er al veel blommetjes to be flink boven de grond , vooral het boerenwormkruid rook zo lekker ,en de lavendel deed ook erg zijn best, mijn lijf wat minder, wat het wel een stramme bedoening maakte , maar schuivend op mijn billen kwam ik een eind ;-).
Ton was mee en deed de loop dingen terwijl Heller me lekker steeds van water voorzag en het bakje onkruid leegde , wat een teamwork en wat een pret.
De tijd vloog , het was zo lunchtijd ;-) , mmm morgen weer .





zover is het boerenwormkruid nu nog niet , maar het schiet wel op




Ook de guldenroede op de tuin moet nog even , het is echter al wel op weg naar deze lengte ;)


'

1 opmerking:

Daan zei

mooi...

Prachtig altijd, he, hoe alles ineens weer in actie schiet? ;-)