vrijdag, april 10, 2009

Goede Vrijdag 10 april

Superrrrrrrrrrrrrrr wat een weertje en wat een dag.
We zijn lekker bezig in huis , zopas ben ik even met Noa naar de stad gewest , eea aan wasmanden en knijpers halen ;-) ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn een ijsje eten , Noa mocht eens een keer zelf kiezen en koos een heerlijke grote ijs bij Vivaldi's ijssalon
Ze is zo bijzonder , dit meisje van mij , zo blij en tevreden met heel heel kleine dingen ( en een grote ijs haha )
Het was zo fijn om haar te zien genieten, dat doet ze zo mooi intens.
Terug thuis was de post geweest , maar de verwachte post was niet gekomen .
Ik keek uit naar een stempeltje en een doos(je), nada , de post heeft het vast druk deze dagen.
Ook de nieuwe broek voor Heller is er nog niet , wie weet komt ie morgen ;-)

De helingen van de afgelopen week op mijn schouder doen goed , de pijn is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder !!! en dat maakt blij.
en blij was ik toch al ;-)
Het komende weekend gaan we mooie dingen doen, lekker genieten van elkaar en van het paasfeest, een vuurtje brand, alle ballast die niet meer bij ons hoort gaat erin , symbolisch ;-)
We eten lekker rond het vuur, mmmmmmmmmm, ik heb zin in de komende dagen .
Maar nu nog even cleansweepen ;-)

1 opmerking:

- zei

Wat een goede vrijdag.
Fijne dagen.