woensdag, april 15, 2009

Effe balen

Het gaat niet, zo positief als ik meestal voel zo wanhopig ben ik nu af en toe.
Ik geniet echt van het mooie weer , ik probeer enkel de zon te zien , maar echt zonder auto word mijn handicap zo zichtbaar/voelbaar//tastbaar en stort alles langzaam in
Niets gaat nu zoals het fijn zou zijn. weet het tij gaat vast weer keren , maar voor nu heb ik gewoon even flink de smoor in.
Alles maar dan ook echt alles aan mijn lijf doet pijn na twee forse valpartijen vandaag ;(( en nu viel ik net ook nog van de trap en dan zit ik als een klein kind te snikken op diezelfde trap.
Ik heb bijna geen gevoel in mijn handen ;(( dus tikken is het ook niet echt , kort baalderdebaalblogje vandaag .
Morgen weer fijne berichten

2 opmerkingen:

Irene zei

*geeft dikke knuffel*

Liefs
Irene

- zei

Jeetje Elly daar zou ik ook van balen. Zorg goed voor jezelf en ook een dikke knuffel vanuit Laag Zuthem jou kant op.