donderdag, april 09, 2009

poeh he updateke

Er zit weer wat leven in, in de PC en in mij.
Nou in mijn steeds wel ;-) enkel is/was het zo druk , dwz ook dat viel wel mee , maar had ik een klein ongelukje en ( gevallen met de fiets auuuu, al best weer een poos terug) moest ik nog meer rust houden dan altijd al en dan de auto die nog steeds gerepareerd moet ;(
Daarbij dan nog een kapotte fiets en alles moet opeens lopend ( ofwel strompelend met een stokje )
Dat maakt dat er tijd te kort was voor de dingen van alle dag en als er eens tijd was , was er weer eens geen PC , zo duurde het wat voor er weer geblogd werd.
Tussendoor brak oma nog haar middenvoetsbeentje en raakte opa het ziekenhuis in.
Kortom activiteit genoeg.
En zo duurde het ook wat voor bepaalde projecten af raakten , moet DH alle "post uit" dingen verzorgen EN de kids naar school brengen, zodat ook zijn hoofd wat tolde.
en stropen dingen hier op, liggen er stapels was die nog weg gevouwen mogen worden, is er niemand te vinden die even een strijkje kan doen en verandert het huis steeds meer in een werkplaats ipv een huis .
Maar goed , dat is zich weer aan het keren .
Mijn schouder en oksel zijn nog steeds ontstoken, maar het is minder , het doet niet meer de hele dag zoveel zeer dat ik er wel van janken kan. Breien lukt weer een klein beetje , mits het met de rondbreinaald is ;-) en daar ben ik wel HEEL blij mee.
Naaien gaat OK als 1 van de meiden de stof knipt en dat doen ze graag ;-)
Dus helemaal stil staat het niet , GELUKKIG
En dan hebben de kids morgen lekker alweer vrij ( ik wilde dat ik Belgiƫ woonde , daar hebben de kindjes twee weken vrij ipv die zielige twee dagen hier )

Maar goed , alles is beter dan niks he , voor nu maar weer even een pauze en dan strakjes mijn paasgedachten ;-)

Geen opmerkingen: