donderdag, augustus 21, 2008

21 augustus

21 augustus staat er op de dagkalender in mijn PC tje ,zal wel kloppen de school is nl nog maar net een ruime week "aan". Toch lijkt het in mijn lijf , in de natuur , om me heen wel 21 september , door het vocht en het gebrek aan zon heb ik al echt een herfstig gevoel, mijmer ik meer dan handig is, ik zou wat meer moeten doen ;-) .

Al mijmerend komen gedachten en gaan ook weer, best fijn even deze overpeinzingen .

Meer en meer ben ik blij met mij , meer en meer voel ik me ook werkelijk vrij.
Meer en meer ben ik blij met wie ik eigenlijk altijd al was en hoef ik niet meer te zijn wat ik dacht dat zou moeten.
Ik "zak" steeds meer in mezelf, Het is goed zoals het is , tevreden voel ik me.
Ik zie dat de dingen die ik anders zou willen, anders gaan als ik het echt wil, zie ook dat ik alles ben en tegelijkertijd niets.
Voel voor het eerst sinds tijden weer stromen, eerst was het er kabbelend , nu is het er woest, het is alsof ik mezelf opnieuw aan het ontdekken ben en ik ben voorzichtig blij verrast.
Het ervaren van mijn kracht, het voelen van mijn potentie, brengt een heerlijk liedje naar mij lippen en samen met Heller kan in het op de fiets zomaar schateren en lachen terwijl we eerst met gekke stemmetjes en daarna uit volle borst zingen

Mother, I feel you under my feet
Mother, I feel your heart beat
Mother, I feel you under my feet
Mother, I feel your heartbeat

heya heya heya heya heya hey-oh
heya heya heya heya hey-ooooh

blij komen we thuis , BLIJ .

Geen opmerkingen: