woensdag, augustus 27, 2008

moe ;-)

Ik ben een beetje moe, lekker moe , maar toch moe . Het begin van het nieuwe schooljaar went niet echt , temeer omdat ik daarnaast, op mijn nivo, topprestaties in het sportieve aan het leveren ben , veel lopen veel fietsen en veel zwemmen en dat allemaal voor een goed doel ;-), heerlijk , maar vermoeiend.

Werk ligt er ook genoeg en eerlijk gezegd ben ik daar het overzicht aardig van kwijt, volgende week maar eens zien of ik daar nog bomen door het bos in zie.
Toch brei ik maar en brei ik maar , een soort marathon , ook al voor een goed doel ;-)

Ik voel me goed ,de kids gaan lekker , enkel Heller lijkt een tomeloze energie te hebben die groter is dan de mijne ,maar dat went wel .......

Nu nog wat zon , ik wil zo graag nazomeren en de temperatuur is best aardig , enkel die zon ,die wil ik ook zien, voelen en beleven. Lekker nog even in mijn tuintje zitten en blij zijn met Heller die op de glijbaan zit, zoiets .

Maar de herfst die lonkt , die heeft toch ook wel wat charmants.

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Ik ben geloof ik de enige op deze aardbol die niet zo van de zomer houd, maar de herfst heerlijk vind! Laat maar komen!

Elly2