donderdag, augustus 14, 2008

Middagje weg ;-)

Gisteren was het dan zover , eindelijk mochten mijn kids naar de kermis , familiedag in Hoorn kent familie prijzen , voor 1 00 en 1,50 kunnen de kids dan in een attractie en als je dan maar 2 of 3 attracties doet is het enigszins haalbaar de kermis te bezoeken.
Ondanks de soms heftige regen gingen we blij op pad.
Midden in het centrum hebben we onze fietsen gestald en zo kwam het dat we meteen midden in het feestgedruis belanden.
Heller had deze zomer een kan van zich laten zien die nieuw was ;-) , hij kon zomaar spoorloos verdwijnen in "a blink of an eye " , zo ook gisteren.
Inmiddels weet ik ook dat ie dan vaak dicht in de buurt is , maar waar zoek je nou een kindje op een overvolle kermis .
Gelukkig bracht een mede-moeder een verhelderende tip , die is achter Plop en Kwebbel aan , opperde zij en werkelijk , dat was ie . Ik had hem dus vrij snel weer bij me terug , Heller was zich natuurlijk van geen kwaad bewust, die was enkel maar met de reuze-kabouters mee gelopen .
Intrigerend vond ie ze , maar ook wel een beetje eng , Kwebbel een handje geven , daar begon ie niet aan ;-)
Noa heeft genoten, op en top , ze mocht in dingen die ik eigenlijk heel eng vond , maar samen met Merel Nina en Ronja had ze zo'n lol.
In haar uppie in de kinderbotsauto's terwijl de drie oudere meiden in een heel eng ding gingen ( ik vind alles wat beweegt en de lucht in gaat heel eng ;-)) ) . Intussen was Heller mega boos , hij wilde ook in de kinderbotsauto's maar dan alleen en dat ging dus niet door , naast Noa of niet , klaar.
In de buurt van de Hema stond er ook nog een schattig reuzerad , was dus zoals Noa zei eigenlijk een minirad was . Ze ging er samen met Heller in. Heerlijk om te zien .
Vervolgens belandden we op de Rode Steen , daar heb ik lekker bij een vriendin ( met restaurant) een glaasje gedronken met de kids. Ze zijn er nog in de rups etc geweest.

Al met al een gezellige , vrij droge middag op wat verdriet bij Merel na .

Thuis gekomen had Ton lekker gekookt en schoven we zo aan . Mjammie , dat is wel erg relaxed ;-)

Geen opmerkingen: