zondag, augustus 31, 2008

mmmm lekker

En dan is het weer prachtig weer in Nederland , na de vochtige grijze dagen van de afgelopen maand schijnt de zon weer.
En daar word ik erg blij van ;) en mijn lijf nog meer .
Was vroeger de herfst mijn enige favoriete seizoen , tegenwoordig is een zeer zomerse zomer ook zeker een pre , even 8 tot 10 weken lang bijna geen pijn , dat is wel wat ;-)

Dat is dan ook echt het enige wat een schaduw over die prachtige herfst werpt, dat natte, verder ben ik dol op de geur en de kleur van de herfst , maak ik graag kabouters en appeltaart ;-)
Brei ik dol enthousiast nog een paar kabouters voor de herfst groep.

Ik geniet, vandaag van de zon en morgen misschien net ze van de regen.
Ik ben blij, al weken ben ik blij ;-), elke dag als ik de kinderen zie, word ik warm van binnen, het is zo genieten hun moeder te zijn.

Geen opmerkingen: