maandag, augustus 18, 2008

Jawel ;-)

Jawel , ik ben er helemaal weg van , verliefd op etc ……. Een nieuwe hobby , of liever gezegd een oude die ik na wat plaatjes ter inspiratie nieuw leven in heb geblazen . Het inbreien van motieven , GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF.

De hele zomer had ik schattige ajourtjes en andere meerkleurige breisels gemaakt , nu zag ik laatst op een weblog , prachtige breisels waar ik geïnspireerd door raakte.



En jawel , na wat struinen op het net en het omspitten van mijn collectie ariadnes ( alles tot 1991 ) ben ik na een mutsje te hebben gebreid een deken aan het breien voor een dametje hier , ze wil al heel lang een handgebreide deken , net zoals het babydekentje van haar kleine broertje maar dan net zoals haar trui ;-)) , die trui is van Oilily , een prachtige folklore trui die al 4 meisjes lang meegaat , en het dekentje dat ken ik, maar dan moet ie groot, zodat zij zich erin kan rollen , het staat op de pennen ( na ja op 1 pen ;-) een rondbreinaald van 1 meter )



En het begin is er , als het goed is wordt ie 1.50 breed en 2 meter lang . Ik zoek alleen nog wol in oilily kleuren , mooi tinten dus , geschikt voor pen 4,5 5,5 , restbollen. Heb je wat roep het dan maar ;-)

Geen opmerkingen: