vrijdag, september 19, 2008

brainwaves , ofwel hersengolven

Vandaag is het weer zo een mooie dag , heerlijk weer , kinderen buiten , ik in de tuin , U2 uit de luidspeakers , wat heeft Bono toch een heerlijke stem ;-)
Ik ruim op en lees af en toe eea op het net .
De hoek waar de tafel van nu staat moet ruim , morgen komt er een grotere tafel te staan ;-)
Ik heb er zin in, zin in spelletjes doen aan die tafel , zin in samen eten aan die tafel , zin in de ruimte die een tafel van 2.60 x 1.00 moet geven ;))
Ruimte voor schalen en borden , ruimte voor bordspellen en thee met een bak koekjes ernaast , gewoon zin in ruimte.
Ruimte IN me ook , die is er zowaar de laatste tijd , meer en meer en met de komst van ruimte IN mij, in mijn hoofd , in mijn agenda ook , is er ook steeds meer zicht op ruimt in mijn huis. Heerlijk ik zie weer mogelijkheden , o dit moment niet echt waarneembaar , de woonkamer staat loaded ;-)) met spullen voor de komende markten, de auto moest nl leeg.




Baby, the night is on fire
Seamos fuego en el cielo,
escandalo en lo obscuro... what you sa zingt Zucchero , die hing achter Bono ;0), dat is ook een beetje het gevoel van vandaag , vanavond salsa dansen , samen met DH , ik heb er zin in ;-)
l`amore รจ nell'aria zingt Zucchero nu, mmmmmmm ik denk het wel ja ............

En vanmiddag om 13.00 was het fijn op het schoolplein , er stond een tafel met lekkers , voor 30 cent kocht je een pannen koek , Heller was blij .
Ik breide de zoveelste muts ;_)) ( jaja het wordt tijd voor wat foto's ) a lot love and effection zingt Robbie nu ;-) en het is al bijna 16.00 .

Ik ben blij, geniet van het licht buiten , dat verstilde , door de bomen heen , het is bladstil , prachtig die stilte , ik ga er klank aan geven ;)


Geen opmerkingen: