woensdag, september 17, 2008

opgeput en zomerschatten.



Gisteren zo iets moois meegemaakt, ik leerde nieuwe woorden van mijn jongste twee kinderen .
We wandelden van school naar huis , een loopje van een kilometer of 4 a 5 schat ik , het kan meer of minder zijn .
Het was heerlijk weer en we plukten onderweg vlierbessen om jam van te maken , voor Heller was het een stevige tippel , al aardig in de buurt van huis verzuchtte mijn kereltje :" maaaaaaaaaaaaammm ik ben opgeput , ik wil rusten ;)". Mooi he , Noa haar reactie was , dat kan niet we moeten nog heel veel "zomerschatten" zoeken ;-) .
Mooi he , vlierbessen en elzepropjes zijn zomerschatten , heerlijk kind.

1 opmerking:

astrid zei

Heerlijk hè, als kinderen zo de natuur beleven! Hier genieten ze er ook zo van, zijn al vol van de herfsttafel die er aan zit te komen. Ik heb eergisteren ook vlierbessenjam gemaakt. Vond het wel veel werk naar verhouding...al die besjes 'rissen' en dan al die beestjes...pfff. Gelukkig vond iedereen de jam lekker dus was het de moeite waard.